Zwitserleven lanceert nieuwe merkcampagne ‘Met Gevoel voor de toekomst’
In de nieuwe landelijke merkcampagne ‘Met Gevoel voor de toekomst’ staat duurzaamheid en samenwerken centraal. De nieuwe generatie werknemers vindt duurzaamheid minstens zo belangrijk als een goed rendement.
Leestijd 2 minuten
Moederbedrijf Zwitserleven publiceert jaarcijfers.
Op 31 maart heeft Athora Netherlands de cijfers over 2021 bekend gemaakt. De moedermaatschappij van Zwitserleven meldt een gestegen onderliggend resultaat en een significante verbetering van de solvabiliteitspositie (180%).
Leestijd 2 minuten
De ambities van Athora Netherlands en Zwitserleven.
Jan de Pooter, CEO Athora Netherlands, stelt zich aan u voor. Hij vertelt meer over de strategie en toekomstbestendigheid van Athora Netherlands, de moedermaatschappij van Zwitserleven.
Leestijd 4 minuten
Zwitserleven Bomenplantdag
Op 11 maart gaan we samen met Trees for All een nieuw voedselbos aanplanten in Zuid-Limburg. U bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.
Leestijd 3 minuten
Multinationale pooling is een schot voor open doel.
Werkgevers die onderdeel uitmaken van een multinational doen er goed aan om bij de selectie van een pensioenuitvoerder, de mogelijkheden en voordelen van multinationale pooling in hun onderzoek en tenderproces mee te nemen. Financieel kan het namelijk aanzienlijke voordelen opleveren.
Leestijd 4 minuten
Pensioenfonds Atradius brengt haar pensioen onder bij Zwitserleven
Zwitserleven neemt per 1 november 2021 de pensioenaanspraken en -rechten over van Stichting Pensioenfonds Atradius Nederland i.l. In totaal gaat het om ruim 1400 deelnemers en een belegd pensioenvermogen van €455 miljoen.
Leestijd 5 minuten