Onlangs kon u al lezen over het vernieuwde jaaroverzicht waarmee de werkgever direct inzicht heeft in de opbouw van het financiële eindsaldo van een boekjaar. Dit was een langgekoesterde wens van veel werkgevers. Maar dit is niet het enige dat we de afgelopen tijd hebben gerealiseerd. Hieronder drie aanpassingen die werkgevers zullen waarderen.
Werkgever kiest zelf verzendvoorkeur
Standaard ontvangen werkgevers onze facturen per post, maar op de pagina ‘Financieel’ is de optie ‘verzendvoorkeur’ toegevoegd. Hier kan een werkgever aangeven hoe hij zijn facturen wenst te ontvangen: via het portaal, via e-mail of via de post.
Automatische incasso
Een andere wens van veel werkgevers is de mogelijkheid om de (maandelijkse) facturen via automatische incasso te voldoen. Ook dat is inmiddels mogelijk. Dit bespaart een werkgever heel wat tijd.
Facturen downloaden
Wat al langer kan, maar waar nog niet veel gebruik van wordt gemaakt, is de mogelijkheid om facturen te downloaden in Excel. Hiervoor kiest een werkgever op de pagina ‘financieel’ voor de optie ‘aanvragen premieoverzicht’.
We stellen het op prijs als u uw klanten op deze functionaliteiten wilt wijzen.
Voor meer informatie kunt u contact op te nemen met uw contactpersoon bij Zwitserleven.
Dit artikel is gepubliceerd op 10 februari 2021