PensioenAvond 40-55 jaar
ImageAbout Zwitserleven, Events

PensioenAvond 40-55 jaar

ImageReadtime 2 minutes

Op 21 april organiseerde Zwitserleven de PensioenAvond voor 40-55 jaar. Het was een geslaagd webinar. 

De avond stond in het teken van  veranderingen in werk en privé die veel invloed kunnen hebben op het pensioen en welke verschillende keuzes men nu al kan maken. MijnZwitserleven speelde ook een belangrijke rol en we lieten zien hoe de werknemer zelf inzicht krijgt in zijn situatie en pensioen.

Resultaten

Graag delen we ook de resultaten van het webinar met u. Met 1.820 registraties bij aanvang van het webinar waren we na afloop ook ontzettend trots op het resultaat van 1.141 live viewers. Uit de enquête kwamen positieve reacties.

  • 42% geeft ons een 9+ op de vraag: Zou u de PensioenAvond aanbevelen aan collega’s.
  • 98% vond de inhoud interessant.
  • 84% heeft nieuwe kennis opgedaan.

Quotes verschillende doelgroepen

Tijdens de avond waren verschillende doelgroepen aanwezig. Zij hebben een aantal mooie reacties achtergelaten.

  • Goed en leuk gedaan. Ik werk bij een tussenpersoon dus voor mij niet veel nieuws, maar toch leuk om te kijken.
  • Ik ga weer proberen om mijn collega's te informeren en te stimuleren om toch eens naar MijnZwitserleven te gaan. Omdat ik vanuit de werkgever zaken regel, ben ik zelf goed bekend met MijnZwitserleven.
  • Wij vonden het heel transparant en duidelijk. Het geeft ons het gevoel dat we nu beter begrijpen waar we het over hebben en waar we op moeten letten.

Kijk hier het webinar terug


This article is published on 03 May 2021

You may also be interested in this:

New MijnZwitserleven for employers

In 2023, the employers' portal in MijnZwitserleven has been improved and tested by 40 employers, with new functionalities available from the end of July.

Readtime 2 minutes

Zwitserleven en Athora Netherlands nieuwe partner Koninklijk Concertgebouworkest

Zwitserleven is per 1 januari 2024 partner geworden van het Koninklijk Concertgebouworkest.

Readtime 2 minutes

The Zwitserleven feeling. It is a feeling we share

The Zwitserleven feeling becomes more profound when shared with loved ones. We aspire to encourage employees to reflect on retirement.

Readtime 2 minutes

Lancering van het nieuwe Zwitserleven gevoel.

In de merkcampagne ‘Een gevoel dat we delen’ staan niet alleen pensioengenieters centraal. Ook de personen die meegenieten van het Zwitserleven gevoel.

Readtime 4 minutes