MoneyView: Zwitserleven PPI beste premieovereenkomst
ImageOver Zwitserleven, Producten

MoneyView: Zwitserleven PPI beste premieovereenkomst

Zwitserleven PPI wint 5 sterren in de categorie ‘Voorwaarden’

Zwitserleven PPI is in pensioenonderzoek van MoneyView, naar premieovereenkomsten in het MKB, opnieuw als beste uit de bus gekomen. In de categorie ‘Voorwaarden’ behaalde Zwitserleven PPI Nu Pensioen de hoogste score: 5 sterren. Hiermee biedt Zwitserleven ondernemers op het gebied van voorwaarden het beste pensioenproduct in de markt.

5-sterrenrating

MoneyView liet verschillende pensioenadvieskantoren 11 pensioenproducten van verschillende aanbieders beoordelen op basis van in totaal 67 voorwaarden, die zij belangrijk vinden bij de advisering in premieovereenkomsten. De 11 producten zijn beoordeeld op acceptatiecriteria, premiemogelijkheden, (online) communicatiemogelijkheden, nabestaandendekkingen, arbeidsongeschiktheidsdekkingen, beleggingsmogelijkheden en (incidentele) kosten. Het Zwitserleven PPI Nu Pensioen haalt op basis van de 67 meegenomen kenmerken de hoogste score en krijgt daarvoor een 5-sterrenrating voor de voorwaarden.

Kwalitatief hoogwaardig product

Arjen van Zanten, directeur Zwitserleven PPI: “Wij hebben er de afgelopen jaren hard aan gewerkt om een kwalitatief hoogwaardig product in de markt te zetten. Waarbij alle fondsen in de lifecycles ook nog eens standaard volledig duurzame zijn. Wij hoorden al positieve reacties vanuit de markt en zien elk jaar bijna een verdubbeling van het beheerd vermogen. Daar zijn we als PPI erg blij mee. Een hoge waardering van MoneyView voelt dan ook als een kers op de taart, waar we enorm trots op zijn.”

Bekijk het rapport van Moneyview

Zwitserleven PPI heeft twee producten: Nu Pensioen en Nu PensioenRekening. Bij deze producten gaat de inleg bijna volledig naar het pensioen van werknemers. De werknemer heeft online inzicht in zijn totale netto pensioen. Wanneer de werknemer arbeidsongeschikt wordt, neemt Zwitserleven de premiebetaling over. Ook het nabestaanden­pensioen is verzekerd via Zwitserleven.

Dit artikel is gepubliceerd op 30 september 2020

Zwitserleven introduceert: Zwitserleven Variabel Pensioen.

Goed nieuws voor uw werknemers met een beschikbare premie­regeling die binnenkort met pensioen gaan! Sinds begin april 2022 kunnen zij naast een vast pensioen ook voor een variabel pensioen bij Zwitserleven te­recht.

Moederbedrijf Zwitserleven publiceert jaarcijfers.

Op 31 maart heeft Athora Netherlands de cijfers over 2021 bekend gemaakt. De moedermaatschappij van Zwitserleven meldt een gestegen onderliggend resultaat en een significante verbetering van de solvabiliteitspositie (180%).

Zwitserleven Variabel Pensioen nu beschikbaar in offerteportaal.

Vanaf nu kunt u een offerte maken voor het Zwitserleven Variabel Pensioen voor deelnemers met een expirerende beschikbare premie­regeling bij Zwitserleven.

De ambities van Athora Netherlands en Zwitserleven.

Jan de Pooter, CEO Athora Netherlands, stelt zich aan u voor. Hij vertelt meer over de strategie en toekomstbestendigheid van Athora Netherlands, de moedermaatschappij van Zwitserleven.