VIVAT maakt halfjaarcijfers en nieuwe strategie bekend; focus op pensioen.

VIVAT maakt halfjaarcijfers en nieuwe strategie bekend; focus op pensioen.

Vandaag heeft VIVAT, de moedermaatschappij van Zwitserleven, haar cijfers over de eerste helft van 2020 bekendgemaakt evenals de nieuwe strategische koers (zie persbericht). VIVAT zal haar productaanbod gaan vereenvoudigen en zich gaan richten op de pensioenmarkt.

VIVAT zal zich gaan richten op de pensioenmarkt en de positie van Zwitserleven in de markt verder versterken. De komende drie jaar zullen we verder investeren in onze mensen, producten en systemen. Zo kunnen wij onze klanten de beste pensioenoplossingen bieden, met een zo goed mogelijk langetermijnrendement en een uitstekende dienstverlening.

Zwitserleven gaat zich hoofdzakelijk richten op producten om pensioen op te bouwen, zoals u nu al gewend bent via de DB- en de DC-regeling. Daarnaast producten voor als u met pensioen gaat, zoals het Direct Ingaand Pensioen. Ook gaan we de Direct Ingaande Lijfrente introduceren. Wij houden u uiteraard op de hoogte van alle toekomstige ontwikkelingen rondom ons productaanbod.

Vragen?
Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag.

Dit artikel is gepubliceerd op 09 september 2020

Zwitserleven plant 2.000 bomen in Noord-Brabant.

Zwitserleven heeft een eigen bos aangeplant met het geld dat beschikbaar is gekomen door de vervallen heel kleine pensioenen. Het Groene Woud in Brabant is vanaf vandaag 2.000 bomen rijker en heeft nu een eigen ‘Zwitserleven-bos’.

Een duurzame wereld, voor nu en de toekomst.

We hebben duurzame ambities. Algemeen directeur Hans Visser somt deze moeiteloos op in een interview met Duurzaam Bedrijfsleven.

MoneyView: Zwitserleven PPI beste premieovereenkomst

MoneyView: Zwitserleven PPI beste premie­overeenkomst

Zwitserleven PPI is in pensioenonderzoek van MoneyView, naar premie­overeenkomsten in het MKB, opnieuw als beste uit de bus gekomen. In de categorie ‘Voor­waarden’ behaalde Zwitserleven PPI Nu Pensioen de hoogste score.

Zwitserleven PPI: White label biedt oplossing voor ‘witte vlekken’

Met de white label-oplossing van Zwitserleven kunnen de zogenoemde witte vlekken worden aangepakt. Werkgevers kunnen daarmee zelf eenvoudig en tegen lage kosten online een regeling afsluiten via hun adviseur.

Reactie Zwitserleven op pensioenakkoord.

We zetten de belangrijkste maatregelen van het pensioenakkoord onder elkaar - inclusief enkele kritische kanttekeningen.

Webinar: een vooruitblik op het pensioenbedrijf.

De overname door Athora is afgerond, waarmee Zwitserleven nu een nieuwe eigenaar heeft. Bekijk het webinar waarin onze nieuwe aandeelhouder zich voorstelt.