VIVAT maakt halfjaarcijfers en nieuwe strategie bekend; focus op pensioen.
ImageOver Zwitserleven

VIVAT maakt halfjaarcijfers en nieuwe strategie bekend; focus op pensioen.

ImageLeestijd 2 minuten

Vandaag heeft VIVAT, de moedermaatschappij van Zwitserleven, haar cijfers over de eerste helft van 2020 bekendgemaakt evenals de nieuwe strategische koers (zie persbericht). VIVAT zal haar productaanbod gaan vereenvoudigen en zich gaan richten op de pensioenmarkt.

VIVAT zal zich gaan richten op de pensioenmarkt en de positie van Zwitserleven in de markt verder versterken. De komende drie jaar zullen we verder investeren in onze mensen, producten en systemen. Zo kunnen wij onze klanten de beste pensioenoplossingen bieden, met een zo goed mogelijk langetermijnrendement en een uitstekende dienstverlening.

Zwitserleven gaat zich hoofdzakelijk richten op producten om pensioen op te bouwen, zoals u nu al gewend bent via de DB- en de DC-regeling. Daarnaast producten voor als u met pensioen gaat, zoals het Direct Ingaand Pensioen. Ook gaan we de Direct Ingaande Lijfrente introduceren. Wij houden u uiteraard op de hoogte van alle toekomstige ontwikkelingen rondom ons productaanbod.


Vragen?
Heeft u vragen? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag.


Dit artikel is gepubliceerd op 09 september 2020

Misschien vindt u dit ook interessant:

Nieuwe MijnZwitserleven werkgever

In 2023 is het werkgeversportaal in MijnZwitserleven verbeterd en getest door 40 werkgevers, met nieuwe functionaliteiten vanaf eind juli.

Leestijd 2 minuten

Nieuwe directie Zwitserleven PPI

Per 1 juni 2024 krijgt Zwitserleven PPI N.V. een nieuwe directie, met Edwin van den Oever als CEO, opvolger van Arjen van Zanten.

Leestijd 2 minuten

Zwitserleven en Athora Netherlands nieuwe partner Koninklijk Concertgebouworkest

Zwitserleven is per 1 januari 2024 partner geworden van het Koninklijk Concertgebouworkest.

Leestijd 2 minuten

Jaarcijfers Athora Netherlands 2023

Athora Netherlands, het moederbedrijf van Zwitserleven, heeft haar financiële resultaten over 2023 gepubliceerd.

Leestijd 2 minuten

Het Zwitserleven gevoel. Een gevoel dat we delen

Het Zwitserleven gevoel wordt groter, als je het deelt met je dierbaren. Met die gedachte willen wij werknemers inspireren om na te denken over hun pensioen.

Leestijd 2 minuten

Lancering van het nieuwe Zwitserleven gevoel.

In de merkcampagne ‘Een gevoel dat we delen’ staan niet alleen pensioengenieters centraal. Ook de personen die meegenieten van het Zwitserleven gevoel.

Leestijd 4 minuten