Service & Contact.

Service & Contact Particulier

Heeft u vragen over uw pensioen, beleggingsrekening, verzekering of hypotheek?
Vind hier uw antwoord of regel zelf iets online. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
 

Actuele vragen

Hoe wijzig ik mijn adres?

Pensioen

Heeft u een pensioen bij Zwitserleven? Via onze website kunt u uw verhuizing doorgeven.

Beleggen

Heeft u een beleggingsrekening bij Zwitserleven? Via onze website kunt u uw contactgegevens wijzigen.

Verzekeren

Heeft u een verzekering bij Zwitserleven? Via onze website kunt u uw contactgegevens wijzigen.

Goed om te weten

  • U ontvangt meteen na het indienen van uw adreswijziging een ontvangstbevestiging per e-mail.
  • Wij verwerken uw adreswijziging binnen 2 werkdagen.
  • U ontvangt voortaan uw correspondentie op uw nieuwe (post)adres.
Waar download ik mijn UPO?

U downloadt uw laatste Uniform Pensioenoverzicht (UPO) in MijnZwitserleven. U vindt uw UPO bij Pensioendocumenten. Selecteer bij Type document Uniform Pensioenoverzicht.

U logt in als Particulier op MijnZwitserleven met uw DigiD of met uw e-mailadres en wachtwoord.

Goed om te weten

In uw UPO ziet u soms gegevens van meerdere pensioenen samen. In de voorbrief van uw UPO leest u uit welke contract- en polisnummers uw UPO bestaat.

Kan ik mijn pensioen afkopen?

Het is niet toegestaan om uw pensioen af te kopen. Er is 1 uitzondering: de Pensioenwet biedt de mogelijkheid om een klein pensioen op de pensioendatum af te kopen.

Vind uw antwoord

Of vind zelf uw antwoord

Kies een categorie

Kies een onderwerp

Verfijn onderwerp

Deze vragen vonden we voor u

Terug naar het begin

Pensioen

Beleggen

Verzekeren

Hypotheken

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem contact met ons op, wij helpen u graag.

Postadres

Zwitserleven
Postbus 5000
1180 KA Amstelveen