Service & Contact.

Service & Contact Particulier

Heeft u vragen over uw pensioen, beleggingsrekening, verzekering of hypotheek?
Vind hier uw antwoord of regel zelf iets online. Komt u er niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag.
 

Actuele vragen

Wat betekent de verkoop van VIVAT voor mij als klant?
Voor onze huidige klanten en relaties verandert er door de voorlopige koopovereenkomst niets. Klanten behouden hun rechten en plichten bij de door hen afgesloten producten.
Kan ik mijn UPO ook per post ontvangen?

U kunt uw uniform pensioenoverzicht (UPO) digitaal raadplegen. Ontvangt u uw UPO toch liever per post? Geef uw voorkeur door via MijnZwitserleven of geef uw voorkeur online aan ons door.

In MijnZwitserleven past u uw voorkeuren eenvoudig aan. Log in met uw DigiD of e-mailadres en wachtwoord.

  1. Ga naar Overzicht
  2. Kies Voorkeuren instellen
  3. Bij Kies voor digitale communicatie vinkt u Nee aan
Hoe log ik in op MijnZwitserleven?

U logt in op MijnZwitserleven met uw DigiD of met uw e-mailadres en wachtwoord.

Goed om te weten

Wanneer u voor het eerst inlogt zonder DigiD heeft u uw relatienummer nodig. Dit nummer vindt u in uw Pensioen 1-2-3, die u ontvangt als u wordt aangemeld in een pensioenregeling bij Zwitserleven.

Zoek uw antwoord

Of vind zelf uw antwoord

Kies een categorie

Kies een onderwerp

Verfijn onderwerp

Deze vragen vonden we voor u

Terug naar het begin

Pensioen

Beleggen

Verzekeren

Hypotheken

Nog geen antwoord op uw vraag?

Neem contact met ons op, wij helpen u graag.

Postadres

Zwitserleven
Postbus 5000
1180 KA Amstelveen