Overdracht pensioenportefeuille Onderlinge ’s-Gravenhage aan Zwitserleven definitief.
ImageAbout Zwitserleven

ImageReadtime 1 minutes

Zwitserleven neemt de 2e pijler pensioenportefeuille over van Onderlinge ´s-Gravenhage (OG). Beide partijen hadden hier in december jongstleden al overeenstemming bereikt. Nu De Nederlandsche Bank met de overdracht heeft ingestemd, is de overdracht definitief.

De 2e pijler pensioenportefeuille van Onderlinge ’s-Gravenhage bestaat uit verschillende gegarandeerde pensioenproducten, inclusief de gesloten verzekerde pensioenregeling voor medewerkers van Onderlinge ’s-Gravenhage en Levensverzekeringsmaatschappij De Hoop. De overname van deze portefeuille past in de strategie van Zwitserleven om verder te groeien als leidende pensioenverzekeraar.

De migratie van de pensioenportefeuille van Onderlinge ’s-Gravenhage naar Zwitserleven zal naar verwachting tot eind 2023 duren.

Bekijk de officiële bekendmaking in de Staatscourant

This article is published on 17 August 2023

New MijnZwitserleven for employers

In 2023, the employers' portal in MijnZwitserleven has been improved and tested by 40 employers, with new functionalities available from the end of July.

The Zwitserleven feeling. It is a feeling we share

The Zwitserleven feeling becomes more profound when shared with loved ones. We aspire to encourage employees to reflect on retirement.

Readtime 2 minutes

Lancering van het nieuwe Zwitserleven gevoel.

In de merkcampagne ‘Een gevoel dat we delen’ staan niet alleen pensioengenieters centraal. Ook de personen die meegenieten van het Zwitserleven gevoel.

Readtime 4 minutes