Athora en NN Group verkrijgen verklaringen van geen bezwaar van DNB.

Athora en NN Group verkrijgen verklaringen van geen bezwaar van DNB.

Op 19 maart werd VIVAT, de moedermaatschappij van Zwitserleven, op de hoogte gesteld dat Athora een verklaring van geen bezwaar heeft ontvangen van De Nederlandse Bank (DNB) voor de overname van VIVAT. NN heeft ook een verklaring van geen bezwaar verkregen van DNB voor de daaropvolgende overname van VIVAT Schade. De afronding van de transactie wordt verwacht voor begin april 2020.

Dit artikel is gepubliceerd op 19 maart 2020

Een duurzame wereld, voor nu en de toekomst.

We hebben duurzame ambities. Algemeen directeur Hans Visser somt deze moeiteloos op in een interview met Duurzaam Bedrijfsleven.

MoneyView: Zwitserleven PPI beste premieovereenkomst

MoneyView: Zwitserleven PPI beste premie­overeenkomst

Zwitserleven PPI is in pensioenonderzoek van MoneyView, naar premie­overeenkomsten in het MKB, opnieuw als beste uit de bus gekomen. In de categorie ‘Voor­waarden’ behaalde Zwitserleven PPI Nu Pensioen de hoogste score.

VIVAT maakt halfjaarcijfers en nieuwe strategie bekend; focus op pensioen.

VIVAT heeft haar cijfers over de eerste helft van 2020 bekendgemaakt evenals de nieuwe strategische koers. VIVAT zal haar productaanbod gaan vereenvoudigen en zich gaan richten op de pensioenmarkt.

Zwitserleven PPI: White label biedt oplossing voor ‘witte vlekken’

Met de white label-oplossing van Zwitserleven kunnen de zogenoemde witte vlekken worden aangepakt. Werkgevers kunnen daarmee zelf eenvoudig en tegen lage kosten online een regeling afsluiten via hun adviseur.

Reactie Zwitserleven op pensioenakkoord.

We zetten de belangrijkste maatregelen van het pensioenakkoord onder elkaar - inclusief enkele kritische kanttekeningen.

Webinar: een vooruitblik op het pensioenbedrijf.

De overname door Athora is afgerond, waarmee Zwitserleven nu een nieuwe eigenaar heeft. Bekijk het webinar waarin onze nieuwe aandeelhouder zich voorstelt.