Please note: your browser is out of date. Read more

We’re sorry. This page is not yet available in English. If you have any questions please contact us or see an adviser.

Athora en NN Group verkrijgen verklaringen van geen bezwaar van DNB.
ImageAbout Zwitserleven, Over Zwitserleven

Athora en NN Group verkrijgen verklaringen van geen bezwaar van DNB.

ImageReadtime 2 minutes

Op 19 maart werd VIVAT, de moedermaatschappij van Zwitserleven, op de hoogte gesteld dat Athora een verklaring van geen bezwaar heeft ontvangen van De Nederlandse Bank (DNB) voor de overname van VIVAT. NN heeft ook een verklaring van geen bezwaar verkregen van DNB voor de daaropvolgende overname van VIVAT Schade. De afronding van de transactie wordt verwacht voor begin april 2020.

This article is published on 19 March 2020

Kom bomen planten in het voedselbos

Op 11 maart gaan we samen met Trees for All een nieuw voedselbos aanplanten in Zuid-Limburg. U bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn.

Readtime 3 minutes

Zwitserleven nominated for Pensioen Pro Award.

Zwitserleven has been nominated for the Pensioen Pro Award in the category 'Long-term investor of the year 2021'. The award is presented to the pension provider with a distinctive investment strategy that delivers both financial and social returns.

Readtime 2 minutes

Pensioenfonds Atradius brengt haar pensioen onder bij Zwitserleven

Zwitserleven neemt per 1 november 2021 de pensioenaanspraken en -rechten over van Stichting Pensioenfonds Atradius Nederland i.l. In totaal gaat het om ruim 1400 deelnemers en een belegd pensioenvermogen van €455 miljoen.

Readtime 5 minutes

Succesvolle samenwerking tussen Zwitserleven en ACTIAM wordt voortgezet

We zijn erg blij met goed nieuws over onze samenwerking met onze vermogensbeheerder ACTIAM. Ons moederbedrijf Athora Netherlands kondigt aan dat het een overeenkomst heeft gesloten tot de verkoop van vermogensbeheerder ACTIAM aan Cardano Group.

Readtime 4 minutes

Pleisters plakken in de pensioensector

Berry van Sonsbeek over de complexiteit die op ons afkomt. Elke grote wijziging biedt de mogelijkheid om te leren van het verleden en het in de toekomst beter te doen. Als we kijken naar het nieuwe pensioenstelsel, dan .

Readtime 6 minutes

Het nieuwe pensioenstelsel: Individueel versus Collectief

In juli van dit jaar plaatste de Telegraaf twee interessante artikelen over de keuze van pensioenuitvoerders. In het ene artikel werd gepleit voor een Individueel Pensioen. Uitgevoerd door een pensioenuitvoerder die de deelnemer zelf kiest.

Readtime 6 minutes