Sorry, something went wrong. Please try visiting the website on a different device. Read more

We’re sorry. This page is not yet available in English. If you have any questions please contact us or see an adviser.

Waarom ontving ik mijn UPO niet elk jaar?

In de volgende gevallen krijg je elk jaar van ons een bericht dat je nieuwe UPO digitaal voor je klaarstaat:

• Je werkt bij een werkgever en bouwt bij Zwitserleven pensioen op, of

• Je bent arbeidsongeschikt en de opbouw van je pensioen gaat nog steeds door, of

• Je ontvangt pensioeninkomen van Zwitserleven.

Heb je aangegeven dat je het UPO per post wil ontvangen? Dan krijg je het UPO ieder jaar thuisgestuurd.

In de volgende gevallen zetten we elk jaar een UPO digitaal voor je klaar, maar je ontvangt eenmaal per vijf jaar bericht:

• Je bouwt geen (nieuw) pensioen meer op bij Zwitserleven

Heb je aangegeven dat je het UPO per post wil ontvangen? Dan krijg je het UPO eenmaal per 5 jaar thuisgestuurd.

In de volgende gevallen ontvang je het UPO eenmaal per 5 jaar per post:

• Je bent gescheiden van de persoon die pensioen opbouwde en je hebt (voorwaardelijk) recht op pensioen van Zwitserleven.

Was deze informatie nuttig? Bedankt voor je feedback

Heb je nog vragen?

Bekijk alle vragen en antwoorden of neem contact met ons op.