Zwitserleven Beleggen lanceert duurzaam beleggingsproduct

Met Zwitserleven Beleggen meer regie over eigen financiële toekomst

Amstelveen, 25 juni 2018 – Vanaf vandaag heeft de consument er een nieuwe optie bij om zelf de regie te nemen over zijn eigen financiële toekomst. De lancering van Zwitserleven Beleggen biedt particuliere beleggers de mogelijkheid om eenvoudig, online te beleggen in uitsluitend duurzame fondsen. Op deze manier beleg je, eenvoudig èn verantwoord, voor bijvoorbeeld een studie, wereldreis of een extraatje voor later.

Relaxed, Bewust en Avontuurlijk
Hans van Houwelingen, directeur Zwitserleven Beleggen: "Zwitserleven Beleggen wil zoveel mogelijk mensen in staat stellen om regie te nemen over zijn of haar financiële toekomst. Bij het openen van een beleggingsrekening kunnen particulieren online een beleggingsprofiel kiezen. Zo kan er eenvoudig gekozen worden uit drie profielen: Relaxed, Bewust en Avontuurlijk Beleggen, en al vanaf €50,- per maand. Zwitserleven Beleggen onderscheidt zich in de markt door uitsluitend gebruik te maken van duurzame fondsen en opvallend lage kosten. Daarnaast zijn de ontwikkelingen van het vermogen altijd te volgen. Waarbij dagelijks aan- en verkopen mogelijk is."

Duurzaam beleggen
Van Houwelingen: "Vermogensbeheerder ACTIAM is de aanbieder van Zwitserleven Beleggen en beheert hiervoor de duurzame beleggingsfondsen. ACTIAM heeft als doel om bij te dragen aan een leefbare wereld. Nu, maar ook in de toekomst. ACTIAM heeft ruim 25 jaar ervaring op het gebied van duurzaam beleggen. Dit blijft niet onopgemerkt. ACTIAM heeft recent een Cash Fund Award en een Lipper Award gewonnen. Bovendien is ACTIAM onderscheiden met een Climate Award voor de inspanningen voor het Klimaatakkoord van Parijs."

Bekijk hier meer over Zwitserleven Beleggen

Over Zwitserleven Beleggen
Zwitserleven Beleggen is een handelsnaam van ACTIAM N.V., geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nr. 30143634, statutair gevestigd in Utrecht. Voor het beheren van beleggings­instellingen beschikt ACTIAM N.V. over een vergunning van de Stichting Autoriteit Financiële Markten en is zij opgenomen in het register van de AFM onder nummer 15000127.

ACTIAM, onderdeel van VIVAT, is dé verantwoorde vermogensbeheerder voor meer dan één miljoen Nederlanders, met een beheerd vermogen van 54,1 miljard euro (december 2017). ACTIAM biedt een compleet assortiment van beleggingsfondsen en -oplossingen. Van indexbeleggen tot en met impact investeren. ACTIAM stelt strikte eisen aan haar beleggingen en hanteert een strenge en zorgvuldige selectie, zonder concessies te doen aan het financiële rendement.