#ZwitserlevenGevoel.

Voordat onze nieuwe campagne compleet live gaat, willen we u graag als eerste informeren.

Bereikbaarheid, realisme en beleving staan centraal in de nieuwe Zwitserleven campagne. De bekende Zwitserleven ambassadeur Chris Zegers maakt echte reizen, komt op echte plekken en ontmoet echte mensen. In een serie reisverhalen kruist het pad van Chris regelmatig dat van actrice Maryam Hassouni.  Het Zwitserleven Gevoel kan ieders pad kruisen, want de bijzondere plekken en ervaringen uit de campagne zijn voor iedereen bereikbaar.

Crossroads

Het merk Zwitserleven staat voor onbezorgd genieten. Dat wordt zichtbaar en voelbaar gemaakt in een roadtrip langs een reeks geweldige bestemmingen. Toevallige ontmoetingen met lokale bewoners zijn daar een logisch onderdeel van. En zoals dat vaak gaat met reizigers, blijken hun wegen zich regelmatig te kruisen. Zo staat Chris Zegers meer dan eens oog in oog met de bijzondere Maryam Hassouni.

De beleving

In de nieuwe campagne is niets in scene gezet. Het Zwitserleven Gevoel is letterlijk één muisklik weg, want alle bestemmingen zijn via sites als airbnb.com, getaround.com en klm.com te boeken voor je eigen roadtrip.

Crossmediale campagne

De nieuwe Zwitserleven campagne bestaat uit een serie TV- en bioscoopcommercials in diverse lengtes. In de eerste fase van de campagne laden we Het Zwitserleven Gevoel met korte teaser commercials die worden opgevolgd door langere versies. Ook online zullen we volop aanwezig zijn. Natuurlijk met ons online magazine Straks, maar ook met berichten op Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, Youtube en andere relevante kanalen. Een aantrekkelijke activatie maakt deze campagne compleet.