Op weg naar een klantgerichte organisatie: update.

Eind mei lieten we u al weten dat wij interne veranderingen gaan doorvoeren. We gaan in korte tijd een sterk vereenvoudigde organisatie neerzetten die optimaal aansluit bij de behoeftes van klanten en adviseurs. Dit is nodig, want de markt en behoeftes van onze klanten veranderen. Daarbij past een compacte, snelle en proactieve organisatie.

De nieuwe organisatie

Deze verandering is anders dan eerdere reorganisaties. Dat las u al in ons vorige bericht. Zo gaan we werken met een ander soort functies met brede kop staart verantwoordelijkheid. Dat betekent dat onze medewerkers uw vragen en verzoeken oppakken en zelf afhandelen, zonder allerlei overdrachtsmomenten. Op die manier is het eenvoudiger om uw verzoek snel en vakkundig op te pakken en af te handelen.
We gaan werken met nieuwe teams in een platte organisatie met fors minder management en meer regelvermogen bij onze medewerkers. Ook gaan de binnendienst en de buitendienst in teams samenwerken. U krijgt 1 aanspreekpunt binnen en 1 aanspreekpunt buiten. Zij gaan als team ook veel nauwer samenwerken.

Door deze wijzigingen – en door onze verdergaande automatisering – zijn we in staat om het werk met veel minder mensen te doen. Simpelweg omdat we een stuk flexibeler en daadkrachtiger kunnen zijn. En dat gaat u merken de komende tijd.

Planning

De maand juli gebruiken we voor overdracht. Op 1 augustus gaan we van start. Ik heb er – samen met al mijn collega’s bij Zwitserleven – ontzettend veel zin in om vanuit onze nieuwe organisatie voor u aan de slag te gaan. We kijken allemaal met een frisse blik naar buiten en zien volop kansen die we samen met u willen gaan benutten.

Uw contactpersoon bij Zwitserleven

Bent u benieuwd naar het team dat u straks gaat bedienen? Binnenkort informeren wij u hierover via een apart bericht. Uw accountteam zal vanaf 1 augustus a.s. ook zichtbaar zijn op de portalen.

Tot slot

We gaan een mooie periode tegemoet, met een scherpe prijsstelling en ons nieuwe en innovatieve product Zwitserleven Nu Pensioen Plus!, waar de markt al met enthousiasme op reageert. Maar ook met weer een mooi PensioenEvent op 4 oktober, waarvoor u als het goed is al bent uitgenodigd. Met een nieuw team en nieuw elan gaan we werken aan een duurzame relatie met u en onze klanten!

Met vriendelijke groet,

Hans Visser General Manager 

Cookies.

Zwitserleven.nl gebruikt verschillende cookies:

  • We maken onze website er sneller en gebruiksvriendelijker mee.
  • Zo hoeft u informatie in formulieren slechts één keer in te vullen en wordt bepaalde informatie niet onnodig vaak getoond.
  • U kunt social media functies gebruiken en advertenties zien die op uw interesses zijn afgestemd.

Een cookie is een klein tekstbestand zonder persoonlijke informatie.

Cookies zelf instellen


[X]

1. Wat zijn cookies?

Een cookie is een klein tekstbestandje. Dit bestandje bevat een kleine hoeveelheid informatie. De belangrijkste functie van cookies is om de ene bezoeker van de andere te onderscheiden.
Wij plaatsen cookies op de harde schijf van uw computer, tablet of mobiele telefoon op het moment dat u de website bezoekt.

2. Waar gebruikt u cookies voor?

Sommige cookies zijn noodzakelijk omdat u anders de website niet kunt gebruiken of om u een dienst of product te leveren waar u zelf om hebt gevraagd. Voor deze cookies is geen toestemming nodig. Andere cookies gebruiken wij om het gebruik van de website te analyseren of om de website op uw interesses af te stemmen. Voor deze cookies vragen wij uw toestemming. Zie voor meer informatie ons privacy en cookie reglement.

3. Kan een cookie kwaad voor de werking van mijn computer?

Nee, een cookie kan geen kwaad en heeft niets te maken met computervirussen of andere kwalijke zaken.

4. Wat gebeurt er als ik cookies weiger?

Als u cookies weigert, gaat dit uiteindelijk ten koste van de kwaliteit van de website. We kunnen dan niet meer zien hoe we de website voor u zouden kunnen verbeteren. Wel kunt u als u cookies weigert de website en uw eigen persoonlijke accounts op de website blijven bezoeken.

5. Voor welke websites geldt uw toestemming?

Uw toestemming geldt voor alle websites van Zwitserleven, behalve de websites waar een inlog voor nodig is. Voor deze websites kunt u apart toestemming geven. Ga daarvoor naar de betreffende website.

6. Hoe lang blijft een cookie op mijn computer staan?

Dat verschilt per cookie. Sommige cookies worden verwijderd zodra u uw browser afsluit. Andere blijven langer op uw computer staan. 

7. Ik heb al toestemming voor het plaatsen van uw cookies gegeven. Waarom wordt dit dan bij een volgend bezoek opnieuw gevraagd?

Wij weten dat u toestemming hebt verleend door een cookie waarin dit staat op uw computer te plaatsen. Als u alle cookies van uw computer hebt verwijderd, wordt er echter opnieuw toestemming gevraagd.

8. Waar vind ik meer informatie over mijn privacy en over cookies?

In ons privacy en cookie reglement.

9. Vragen?

Neem dan contact op met Zwitserleven Afdeling Marketing, Postbus 5000, 1185 MD Amstelveen, 020 - 347 84 78 of per mail via internet@zwitserleven.nl.

Terug naar het cookie scherm

Nee, ik wil geen cookies Ja, ik ga akkoord met het gebruik van deze cookies
Privacy- en cookiereglement